Det känns skönt...

...när man äntligen fattat ett beslut som känns bra. I fredags ramlade klumpen bort från min mage och det kändes otroligt skönt! :-) Nu kommer det vara såhär till i höst iaf, och då får man ta nya diskutoner igen...

Idag ska jag gå på matmässan med en gamal vän i från Trollhättan. Vi tappade tyvärr kontakten för många år sedan men det ska bli så jäkla kul o ses nu igen! :-) Vi bor tydligen jätte nära varandra oxå så det här ser jag fram emot :-)

Annars har helgen varit jätte lugnt o skön!

Må så gott! Ska försöka att titta in här på bloggen lite oftare from nu...



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej vännen! Vad skoj att se nytt inlägg i bloggen :) Förstod inte så mycket av det men det kanske vi kan ta på en fika i veckan? Vad sägs om i morrn? Bäst att jag messar det här till dig med, ville bara skriva en liten kommentar med... ;)



Puss på dig!

2009-03-18 @ 07:25:12
URL: http://sancti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0