JAG BLIR TOOOOOOKIG!!!



3 gåger har jag skrivit ett inlägg här nu men på något fenomelnalt sätt lyckats fippla bort inläggen (som var ganska långa alla gånger)!! Jag blir så trött!!!
Nu tänker jag inte skriva så mycket förrän jag listat ut vad som är vad och vad jag kan trycka på så saker o ting inte försvinnner!!

Här kommer (förhoppningsvis) lite bilder ifrån vår nya läegnhet som vi flyttar till 30 augusti.
2a våningen, balkongen längst till vänster och sedan är et våra tre fönster som vetter mot vänster. Kommer bli mys!
Så här ser det ut i hamnen där vi kommer att bo
och detta är gården... Fortf en bygg arbetsplats men det kommer bli så fint så fint!

Vi ses!
pusselikraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0